Poletje je čas za sprostitev, zato naj bodo tudi naši obroki enostavni in okusni! Tukaj je nekaj nasvetov za pripravo obrokov na morju, ki jih lahko vzamemo tudi s seboj na plažo.

Priprava pred odhodom
Najbolje je, da si vnaprej naredimo okvirne jedilnike, da bomo imeli s seboj točno to, kar potrebujemo. Doma si lahko pripravimo hrustljave hrske iz semen ali kvinoje. Če nimamo časa, lahko kvalitetne prigrizke tudi kupimo.

Priporočljive suhe sestavine:
- Rdeča ali rumena leča za tortilje ali hitro zakuho, črna leča za solate in juhe.
- Čičerika v kozarcu.
- Tofu in tempeh.
- Klorela/spirulina.
- Semenke in oreščki ter chia semena.
- Tuna v kozarcu, skuša ali sardele v pločevinki.
- Kokosova voda.
- Brezglutenske testenine, riž, kvinoja, rižev papir, riževi rezanci, ajdova kaša.
- Kumare v kozarcu, rdeča pesa, koruza.

Sveža zelenjava in sadje:
Če imamo možnost, vzamemo s seboj domačo zelenjavo: sveže zelje, bučke, kumare, zelena koleraba, por, korenje, paprika, paradižnik, stročji fižol, zelena.
Sadje: prav tako vzamemo s seboj domače, če imamo na voljo, na morju pa si privoščimo sveže lubenice.

Zajtrki na morju:
Sadje in zeleni smutiji z dodatkom klorele ali spiruline.
Hrustljavi hrski s surovim maslom, paradižnikom, kozjim sirom…
Chia puding s svežim sadjem in oreščki.

Kosila na plaži:
(Splača se investirati v termo posode, ki bodo ohranjale hrano svežo in primerno temperaturo.)

- Tortilje iz leče, napolnjene z zelenjavo, tuno, tempehom ali tofujem.
- Solate iz leče, čičerike, testenin, stročjega fižola, kvinoje, ajdove kaše, pire.
- Hrustljavi hrski s tuno in kislimi kumarami.
- Wakame solata z riževimi rezanci, zeljna solata s korenčkom (coleslaw).
- Riževi zavitki z riževimi rezanci, zelenjavo, ribo ali tofujem.
- Razne solatne sklede z rižem, kvinojo in različnimi zelenjavami.

Dodatni triki:
Temelj je da se pripravi jedilnik vnaprej in s seboj vzamemo sestavine, ki jih bomo potrebovali.
Kuhajmo za večkrat – npr. lečo ali proseno kašo skuhajmo za dva obroka.
Pripravimo chia puding za več dni in ga shranjujmo v hladilniku.
Zelenjavo operimo in posušimo vnaprej ter jo shranimo v vrečke.
Vnaprej narezana zelenjava bo pri kuhanju prihranila čas.

Za hidracijo:
Kokosova voda je naravni izotonik in je odlična v poletnih dneh. Pomaga nam, da ostanemo hidrirani, obnoviti energijo in premagati vročino.

Avtorica: Apolonija Infinity (Certificirana osebna svetovalka tradicionalne kitajske medicine, II stopnje)