Pogoji poslovanja

1. Splošni prodajni pogoji

Prosimo, da pred nakupom prek spletne strani www.prema.si preberete pogoje poslovanja.

Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ter na podlagi priporočil GZS in kodeksov za elektronsko poslovanje.

Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa prek spletne strani www.prema.si, ki jo upravlja podjetje Prema, d. o. o., ponudnik storitev elektronskega poslovanja, v nadaljevanju tudi kot ‘ponudnik’.

Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.

Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Kupec je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob oddaji naročila.

Fizična oseba je tisti uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za potrošnike, ki so po tem odstavku fizične osebe, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.

Uporabnik, ki opravi nakup, z nakupom potrjuje, da je seznanjen s pogoji nakupa in da se strinja z njimi ter s plačilom, s tem pa tudi privoli, da se za namen nakupa uporabijo njegovi osebni podatki.

Dostopnost informacij

Ponudnik Prema, d. o. o., se zavezuje, da bo uporabniku vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številko registra in davčno številko),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (telefon, elektronski naslov),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in z garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • prodajne pogoje:
    – pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave)
    – vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
    – način plačila in dostave,
    – časovno veljavnost ponudbe,
    – rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
    – pojasnilo postopka ob reklamaciji vključno s podatki o kontaktni osebi.

2. Pogoji in navodila za nakup v spletni trgovini

Postopek nakupa

  • Izbira izdelka: Na spletni strani www.prema.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Ko/če želite zaključiti nakup, se postavite na ikono nakupovalnega vozička (zgoraj desno) in odprla se vam bo možnost ”Zaključi nakup.” S klikom na ”Zaključi nakup” boste preusmerjeni na blagajno, kjer boste zaključili vaše naročilo/nakup.
  • Pregled in/ali sprememba količin izdelkov v nakupovalni košarici: Na spletni strani www.prema.si kliknite na ikono nakupovalnega vozička (zgoraj desno) in desno se odpre vaša košarica z izdelki. Za urejanje količine izdelka v košarici ustrezno popravite željeno količino pri posameznem izdelku in kliknite ”Posodobitev”.
  • Zaključek naročila:
    1. korak – Vpis naslova za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), saj jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Če želite izdajo računa na podjetje, vnesite tudi ID za DDV ter naziv podjetja.
    Obrazec vam omogoča, da si z izbiro gesla ustvarite trajni uporabniški račun, ki vam omogoča pregled preteklih nakupov in pri nadaljnjih naročilih samodejno izpolnjevanje vaših kontaktnih podatkov (za dostavo). Če ste že registrirani uporabnik, se vam po vpisu e-naslova odpre možnost vpisa gesla in s tem izpis vaših podatkov za dostavo.
    Vse pakete dostavljamo z GLS dostavno službo. Za možnost osebnega prevzema nam pišite na etrgovina@prema.si

    2. korak – Izbira načina plačila: Izberite plačilno metodo, ki vam najbolj ustreza. Izbirate lahko med štirimi načini plačila: plačilo po povzetju, plačilo po predračunu, plačilo preko sistema PayPal ali s plačilno kartico.
    Opcija: KODA POPUSTA: Če imate veljavno kodo popusta, jo vpišite v ustrezno polje in kliknite gumb »Uporabi kodo«.
    3. korak – Pregled košarice: ponovno preglejte izdelke v košarici in uredite morebitne popravke.
    4. korak – Oddaja naročila: po vnosu vseh podatkov in pregledu košarice, oddajte naročilo s kalikom na gumb ”Oddaj naročilo.” Pri tem se morate strinjate še z našimi pogoji poslovanja, opcijsko se lahko v tem koraku prijavite tudi na naše novičke.

    Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše besedilo ”Vaše naročilo je bilo sprejeto. Številka vašega naročila je »xxx«. Na elektronski naslov vam bomo poslali potrditveno sporočilo z vsemi podrobnostmi nakupa.”

    Postopek obveščanja o nakupu

    Po oddaji naročila kupec prejme na elektronski naslov potrditveno sporočilo o prejetem naročilu z vsemi podrobnostmi nakupa. Registriranim uporabnikom so na spletni strani www.prema.si vselej dostopni podatki o zgodovini nakupov, statusu in vsebini naročil.
    Prema, d. o. o., lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Za kakršnakoli vprašanja o naročilu uporabnik lahko kontaktira podjetje Prema, d.o.o. na elektronski naslov etrgovina@prema.si.

3. Načini plačila

Omogočamo 3 različne načine plačila:

  • Plačilo s kreditnimi karticami
    Plačilo je možno s kreditnimi karticami: Mastercard, Visa in American Express.
  • Plačilo po predračunu
    Pri izbiri plačila po predračunu kupec na svoj e-naslov, ki ga je navedel ob registraciji, prejme predračun, na katerem bodo vsi podatki, potrebni za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenca/sklic in namen plačila. Pri izbiri plačila po predračunu se blago plača s splošnim plačilnim nalogom UPN/SEPA. Pri plačilu je potrebno obvezno navesti sklicno številko naročila.
  • Plačilo z gotovino ob prevzemu (po povzetju)
    Pri izbiri plačila z gotovino ob prevzemu kupec prejme na svoj e-naslov, ki je naveden ob registraciji, povzetek naročila. Kupec plača blago dostavni službi ob prevzemu.

4. Način in stroški dostave

Pošiljke dostavljamo z GLS dostavno službo.

  • Za naročila v vrednosti nad 40 eur je dostava brezplačna.
  • Strošek dostave za naročila v vrednosti do 40 € znaša 4,50 € (vključuje 22 % DDV).
    Če v času dostave kupec ni dosegljiv na navedenem naslovu, prejme obvestilo o prejeti pošiljki, ki jo nato prevzamete v najbližjem paketomatu.
    Navedeni pogoji veljajo za dostavo v Sloveniji. Za strošek dostave izven meja Slovenije, lahko uporabnik pošlje povpraševanje na elektronski naslov etrgovina@prema.si.
    Podjetje Prema, d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk.

    Rok dostave
    Naročeno blago bo odpremljeno v 3 – 5 delovnih dneh po prejemu naročila v primeru plačila po povzetju, plačila preko Paypala ali plačila s plačilno kartico. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu, bodo poslana v 2 – 3 delovnih dneh, ko podjetje Prema, d.o.o. prejme nakazilo na TRR.
    Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta.
    Če naročenega blaga ni na zalogi, ponudnik kupca o tem obvesti.

5. Naročilo in cene

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo z elektronskim sporočilom o potrditvi kupčevega naročila. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju z razčlenjenimi stroški.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu, kar pa ne velja za naročila, oddana po telefonu. V tem primeru ponudnik hrani podatke o naročniku samo v bazi podatkov o strankah podjetja v sklopu programa, ki ga podjetje uporablja za svoje računovodske potrebe.

Vse cene na spletni strani so končne cene in so v njih že zajeti vsi prispevki in davki. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Po potrditvi naročila so cene in ostali pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Pridržujemo si pravico do spremembe cene izdelkov brez predhodne najave.

Izdaja računa
Ko ponudnik prejme plačilo in pošlje naročene izdelke na naslov kupca, kupcu pošlje tudi račun v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec naj doda elektronski naslov etrgovina@prema.si na seznam varnih uporabnikov.

Koda za popust
Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu na spletni strani www.prema.si. Kode so časovno omejene, kar pomeni, da jih je možno izkoristiti le v navedenem času. Po preteku tega roka, koda ni več veljavna in je ni možno izkoristiti. Koda je objavljena v oglasnih sporočilih ponudnika.

Način uporabe kode za popust:

  • Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
  • Na zaključku blagajne v okence ”Vnesite kodo popusta” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”Uporabi”.
  • Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust. 
  • Koda ni unovčljiva za izdelke, ki so že znižani oz. so del promocijske ponudbe. Promocijske ugodnosti se ne seštevajo.
  • Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od vrednosti vašega naročila. Ostane le znesek, ki ga je potrebno poravnati.

6. Informacije o izdelkih

Na spletni strani www.prema.si so navedene informacije o izdelkih in njihove fotografije.

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh in si prizadeva, da so informacije o izdelkih posodobljene in čim bolj natančne. Kljub temu pa se lahko nekatere informacije o lastnostih artiklov, kot npr. poreklo, seznam sestavin, tabela hranilne vrednosti, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V primeru, da je bil zaradi tega kupec zaveden, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. 

Vsak izdelek, ki ga kupec prejme, ima navedene vse obvezne podatke. Priporočamo, da pred uporabo skrbno preberete informacije, ki se nahajajo na deklaraciji izdelka in so namenjene osebni uporabi. Možnost tipkarske napake obstaja, je nenamerna in zanjo se vam v naprej opravičujemo.

Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne odražajo nujno in v celoti lastnosti izdelka, zato služijo zgolj kot informativni prikaz.

Oznake izdelkov

Izdelek z oznako “Novo pri nas” je na novo dodan artikel v našo ponudbo. S to oznako bo izdelek izpostavljen od 14 dni do 2 meseca.

Izdelek z oznako “Akcija” ima znižano ceno glede na redno spletno ceno, ki velja določeno časovno obdobje ali do odprodaje zalog tega izdelka. Odstotek znižanja je naveden ob izdelku.

Izdelek z oznako “Priporočamo” v Premi priporočamo zaradi sezonske narave izdelka in/ali odlične cene izdelka. Priporočilo je namenjeno širšemu krogu ljudi, pri tem niso upoštevane lastnosti in posebne potrebe posameznika, zato mora vsak kupec sam prevzeti odgovornost za odločitev o nakupu. Prema pri tem ne prevzema nobene odgovornosti, poda le svoje priporočilo za izbrane izdelke. 

Izdelek z oznako “Ni na zalogi” pomeni, da izdelek trenutno ni na zalogi in bo ponovno na zalogi ob novi dobavi le-tega izdelka.

Prehranske in zdravstvene trditve
Informacije na spletni strani www.prema.si so zgolj informativnega značaja in niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete lečečega zdravnika ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč.
Trditve o posameznih izdelkih na spletni strani www.prema.si, so zgolj informativne narave in niso namenjene za zdravljenje ali preprečevanje bolezni.
V primeru, da uporabnik jemlje kakšna zdravila ali prehranska dopolnila, se mora pred kombiniranjem le teh z drugimi prehranskimi dopolnili ali super živil posvetovati s svojim zdravnikom.

7. Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga

Če uporabnik po oddaji naročila želi naročilo spremeniti ali ga v celoti preklicati, to lahko stori prek elektronske pošte na naslov etrgovina@prema.si.

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev skladno s 43. členom ZVPot. Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago.

Potrošnik vrne blago na naslov: Prema d.o.o., Leskoškova 12, 1000 Ljubljana. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
Potrošnik ob vračilu blaga pošlje prejet račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 (štirinajstih) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
V primeru odstopa od pogodbe, kjer je bila koriščena koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Kupcu se na TRR vrne le vplačani znesek, hkrati pa se mu vrne promocijska koda v obliki nove kode.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa je to pravica potrošnika že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da ugotovi, da je bila njegova odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.

Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice do uporabe blaga.

Podjetje Prema, d.o.o. si pridržuje pravico, da vračilo poškodovanega, uporabljenega ali izdelka, ki ob vračilu ne vsebuje vseh pripadajočih elementov (škatla, račun, originalno zapakiran, neuporabljen, itd.), zavrne na pošiljateljeve stroške. Zato Vas prosimo, da z izdelkom ravnate gospodarno in pazljivo, saj bomo le tako lahko izdelek nemoteno zamenjali ali Vam vrnili denar.

Kupnino za vrnjene izdelke bo uporabnik kupcu nakazal na transakcijski račun, katerega številko je potrebno priložiti k izdelku in reklamacijskemu zapisniku, ki ga kupec vrača. Kupec lahko transakcijski račun pošlje tudi po e-naslovu na etrgovina@prema.si .

8. Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

Če kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, da v njem manjka vsebina ali da kaže znake odprtja, sproži postopek reklamacije pri dostavni službi.

V primeru reklamacije se paket dostavi na enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ga je kupec prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) oz. ga kupec ne sprejme in pri dostavljavcu izpolni reklamacijski zapisnik. Ponudnik bo skupaj z dostavno službo poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. V primeru reklamacije pri ponudniku kupec smiselno ravna skladno z določili teh splošnih pogojev o vračilu blaga.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno uporabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, s predstavitvijo izdelka ali z navedbami na samem izdelku.

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z njenim natančnim opisom in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.

Kupec, ki je ponudnika pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:

  • odpravo napake na izdelku ali
  • vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • vračilo plačanega zneska.
    Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

9. Podatki o kupcu, varovanje osebnih podatkov in politika piškotkov

Z registracijo na www.prema.si je uporabnik registriran uporabnik spletne strani Prema. Pravico do nakupa na spletni strani www.prema.si imajo registrirani člani in tudi uporabniki, ki opravijo nakup in se pred nakupom ne registrirajo.

Ob registraciji v spletno trgovino uporabnik vpiše elektronski naslov, ki je hkrati uporabniško ime. Geslo si uporabnik ustvari sam. Če želi uporabnik svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.
Za potrditev, zaključek in dostavo naročila ponudnik potrebuje kontaktne podatke kupca, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, naslov, kraj, poštno številko, elektronski naslov in telefonsko številko).

Ponudnik prejete podatke uporablja za potrebe kupčevega naročila. Ponudnik podatke posreduje naprej na podjetja, odgovorna za dostavo pošiljke (ime, naslov, telefon za dogovarjanje o rokih dostave) in banki za potrebe plačila. Ponudnik podatkov ne posreduje nikomur drugemu.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Osebni podatki uporabnika bodo zakodirani in preneseni preko interneta. Spletna stran www.prema.si in drugi sistemi so zaščiteni s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju uporabnikovih podatkov s strani nepooblaščenih oseb. Kljub redni kontroli podatkov ni mogoče popolnoma zaščititi.

Uporabnik je upravičen do brezplačnih informacij o njegovih podatkih in tudi, če je potrebno, do zaprtja in izbrisa le-teh. Za dodatne informacijo o izbrisu, predelavi ali uporabi podatkov, se obrnite na: etrgovina@prema.si ali svoj zahtevek pošljite po pošti.

Obvestila: po prijavi na obvestila/novičke bosa ime in elektronski naslov uporabnika z njegovim dovoljenjem uporabljena za obveščanje o posebnih ponudbah in drugih reklamnih namenih, dokler se uporabnik iz obveščanja ne odjavi. Na obvestila se uporabnik ob naročilu prijavi z označitvijo polja za prejemanje Prema novičk, lahko pa se kadarkoli odjavi tako, da to sporoči na etrgovina@prema.si.

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati nobenih osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok; izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljivi za otroke.

Mnenja uporabnikov

Z oddajo mnenja, ocene ali priporočila se uporabnik strinja s pogoji uporabe tega sporočila in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega sporočila v vseh elektronskih in drugih medijih. Podjetje Prema, d.o.o. ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu podjetja Prema, d.o.o., vključno z marketinškimi komunikacijami. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na podjetje Prema, d.o.o.

Podjetje Prema, d.o.o. si pridržuje pravico, da ne objavi mnenj, ki so neprimerna ali žaljiva.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina Prema in vsi podatki na njej, fotografije izdelkov, grafični in video elementi na spletni strani www.prema.si so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Izključitev odgovornosti

Zaradi vzdrževalnih del ali tehničnih težav si pridržujemo pravico začasno prekiniti delovanje spletne strani www.prema.si ali onemogočiti dostop do nje. Pridružujemo si pravico preklicati oddana naročila, ki so bila zaradi tehnične napake prizadeta. V tem primeru ponudnik naročnika obvesti v najkrajšem možnem času.
Uporabnik mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Uporabnik mora zagotoviti tudi ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

POLITIKA PIŠKOTKOV

Pravilnik o politiki piškotkov določa, kako spletna stran uporablja in varuje podatke, ki jih posredujete med uporabo spletnega mesta www.prema.si. 

Spletna stran www.prema.si se zavezuje, da bo naredila vse, da se zagotovi vaša zasebnost. Če vas bomo prosili, da nam posredujete določene podatke, po katerih vas je mogoče prepoznati ob uporabi spletne strani, ste lahko prepričani, da bodo le-ti uporabljeni v skladu v skladu z varovanjem osebnih podatkov. Spletna stran lahko občasno spremeni politiko piškotkov, npr. s posodobitvijo spletne strani, zato priporočamo, da občasno preverite aktualne informacije na spletni strani in se prepričate, da soglašate z morebitnimi spremembami. Na spletni strani uporabljamo piškotke, ki so dovoljeni v skladu z zakonom ZEKom-1.

Odločitev, ali boste spletnim stranem dovolili uporabo piškotkov ali ne, je povsem vaša, pri tem pa velja opozoriti, da stran optimalno deluje le, če so piškotki v vašem brskalniku oz. na naših spletnih straneh omogočeni.

Katere podatke zbiramo?

Zbiramo lahko naslednje podatke:
– ime in priimek,
– kontaktne podatke, vključno z e-poštnim naslovom,
– demografske podatke, kot so poštna številka, želje in zanimanja,
– druge informacije, npr. skozi ankete in/ali pripravo ponudb za stranke,

Za podroben seznam piškotkov, ki jih zbiramo, si oglejte spodaj tabelo s seznamom piškotkov, ki jih zbiramo.

Kako uporabljamo podatke, ki jih zbiramo?

Te podatke potrebujemo, da razumemo vaše potrebe in želje ter vam na ta način lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo na spletni strani. Podatke zbiramo predvsem iz naslednji razlogov:

  • Vodenje internih evidenc.
  • Podatke lahko uporabimo za izboljšanje naše ponudbe (izdelkov in storitev).
  • E-poštni naslov, ki ste ga nam posredovali, lahko ob vaši privolitvi občasno uporabimo za pošiljanje promocijskih e-poštnih sporočil o novih izdelkih, posebnih ponudba ali drugih informacijah, za katere menimo, da bi vas zanimale.
  • Občasno lahko vaše podatke uporabimo tudi za stik z vami, v povezavi z vašim naročilom in dostavo izdelkov ali za namene morebitnih tržnih raziskav. Kontaktiramo vas lahko prek e-pošte, telefona ali pošte. Podatke lahko uporabimo za namen prilagoditve spletne strani glede na vaše interese.


Kako in kdaj uporabljamo piškotke?

Piškotek je majhna datoteka, ki zahteva dovoljenje za namestitev na trdi disk vašega računalnika. Ko se strinjate in dovolite uporabo piškotkov, se datoteka doda in piškotek pomaga analizirati analitiko. Piškotki omogočajo spletnim aplikacijam, da se odzovejo na vas kot na posameznika. Spletna aplikacija lahko svoje delovanje prilagodi vašim potrebam, željam in nevšečnostim, tako da zbira in si zapomni informacije o vaših željah.

Za ugotavljanje, katere strani se uporabljajo, uporabljamo piškotke za sledenje številu obiskov naše spletne strani ali posameznih vsebin. To nam pomaga analizirati podatke o obiskanosti spletne strani ter meriti učinkovitost oglasov in izboljšati naše spletno mesto, da ga prilagodimo potrebam strank. Te podatke uporabljamo samo za namene statistične analize, nato pa se podatki odstranijo iz sistema.

Na splošno nam piškotki pomagajo zagotoviti boljšo uporabniško izkušnjo spletne strani, saj nam omogočajo spremljanje, katere strani se vam zdijo uporabne in katere ne. Piškotek nam na noben način ne daje dostopa do vašega računalnika ali kakršnih koli informacij o vas, razen podatkov, ki se jih odločite deliti z nami. Izberete lahko, da sprejmete ali zavrnete piškotke. Večina spletnih brskalnikov samodejno sprejema piškotke, običajno pa lahko spremenite nastavitve brskalnika, da zavrne piškotke, če želite. To vam sicer lahko prepreči, da bi v celoti izkoristili prednosti spletne strani.

Povezave do drugih spletnih strani

Naša spletna stran lahko vsebuje povezave do drugih spletnih strani, ki vas zanimajo. Zavedati se morate, da v trenutku, ko kliknete na tovrstne povezave in zapustite našo spletno stran, nimamo nobenega nadzora nad to drugo spletno stranjo. Zato ne moremo biti odgovorni za zaščito in zasebnost kakršnih koli informacij, ki jih posredujete med obiskom takih spletnih strani, in take spletne strani ne ureja ta izjava o zasebnosti in politiki piškotkov. Bodite previdni in si preberite več o zasebnosti in piškotkih, ki veljajo za zadevno spletno stran.

Kako lahko nadzorujete vaše osebne podatke? 

Zbiranje ali uporabo vaših osebnih podatkov lahko omejite na naslednje načine:

  • Vsakič, ko ste pozvani, da izpolnite obrazec na spletnem mestu, poiščite polje, ki ga lahko kliknete, da označite, da ne želite, da bi te podatke kdo uporabljal za namene neposrednega trženja oz. ustrezno polja ne označite.
  • Če ste se predhodno strinjali, da bomo vaše osebne podatke uporabljali za namene neposrednega trženja, si lahko kadar koli premislite tako, da nam to sporočite preko kontaktnih podatkov, ki so na voljo, za stik z nami.
  • Vaših osebnih podatkov ne bomo prodajali, distribuirali ali dajali v zakup tretjim osebam, razen če imamo vaše dovoljenje ali če to zahteva zakon. Vaše osebne podatke lahko uporabimo za pošiljanje promocijskih informacij o tretjih osebah, za katere menimo, da bi se vam lahko zdele zanimive, če nam poveste, da želite, da se to zgodi.
  • V vsakem brskalniku lahko spremenite način uporabe piškotkov, v ključno z blokiranjem in izbrisom. To lahko storite z ustrezno spremembo nastavitev posameznega brskalnika.

Seznam piškotkov, ki jih zbiramo

V spodnji tabeli so navedeni piškotki, ki jih zbiramo, in katere podatke hranijo.

IME PIŠKOTKA

OPIS PIŠKOTKA

FORM_KEY

Shrani naključno ustvarjen ključ, ki se uporablja za preprečevanje potrditve ponarejenih zahtevkov.

PHPSESSID

ID vaše seje na strežniku.

GUEST-VIEW

Nastavitve spletne strani – omogoča ogled in urejanje svojih naročil.

PERSISTENT_SHOPPING_CART

 

Upravljanje košarice – povezava do informacij o vaši košarici in zgodovini ogledov, če ste to zahtevali.

STF

Napredna uporabniška izkušnja.

STORE

 

Nastavitve spletne strani – shrani morebiten ogled spletne trgovine in/ali jezik, ki ste ga izbrali.

USER_ALLOWED_SAVE_COOKIE

Nastavitve spletne strani – označuje, ali je stranka dovolila uporabo piškotkov.

LAST_PRODUCT

Upravljanje z izdelki.

CUSTOMER_INFO

Identifikacija uporabnika.

WISHLIST

Upravljanje seznama želja.

PIŠKOTKI ZA SPREMLJANJE ANALITIKE
_utma
_utmb
_utmc
_utmz

Upravljalec je Google Analytics za statistiko ogledov spletne strani.

PIŠKOTKI ZA TRŽENJE
_fbp

Upravljalec je Facebook za statistiko ogledov spletne strani z namenom prikazovanja prilagojenih oglasov posamezniku.

10. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda prek elektronskega naslova ali pisno na naslov ponudnika. Pritožbo bomo obravnavali v roku 8 (osmih) dni od njenega prejema. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec/uporabnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Ponudnik obiskovalce spletne strani ter potencialne in že obstoječe stranke, ki imajo status potrošnika v smislu prvega odstavka 4. člena ZIsRPS, v skladu s tretjim odstavkom 32. člena ZIsRPS obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko začne v skladu s tem zakonom, kar pomeni, da se morebitni spori v primeru, da jih stranki ne uspeta rešiti sporazumno, rešujejo pred pristojnim sodiščem.

V nadaljevanju ponudnik objavlja povezavo do platforme Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov, kliknite na povezavo: platforma SRPS.

11. Podatki podjetja

PREMA, d. o. o.
Letališka 32
1000 Ljubljana, Slovenija

E-poštni naslov: info@prema.si
Telefon: 01 510 1135

Uradne ure: ponedeljek–petek od 8.00 do 15.00

Matična številka družbe: 5572436
Davčna številka: SI 87480034
Podatki o vpisu v register: Okrožno sodišče v Ljubljani – sod. reg. št. SRG 1407/92
Osnovni kapital: 101.222,67 EUR

BANKA: SKB, d. d., LJUBLJANA
IBAN: SI56 0310 6100 0758 797 Swift-bic: SKBASI2X Koda: WEBI