Sonnentor

Podjetje SONNENTOR,
polno sonca in veselja do življenja

Vse se je začelo z idejo Johannesa Gutmanna leta 1988. Ostalo je že zgodovina. v tem času je SONNENTOR postalo eno najuspešnejših avstrijskih podjetij.

Specialist za zelišča in začimbe od leta 1988

Že od leta 1988 SONNENTOR razveseljuje z zelišči in začimbami iz 100-odstotne ekološke pridelave. Inovativna in barvita ponudba zelišč in čajev je naredila podjetje s sedežem v regiji Waldviertel mednarodno znano. Slovenija je ena od več kot 50 držav, v katere SONNENTOR izvaža svoje z ljubeznijo, veseljem in skrbnostjo pridelane oziroma pripravljene ekološke izdelke.

Ni naključje, da ima podjetje SONNENTOR, v prevodu »sončna vrata«, za simbol prešerno nasmejano sonce, ki je spomenik svobodnim kmetom, ki na svoji zemlji z vso srčnostjo in predanostjo sejejo in žanjejo tisto, v kar sami verjamejo. Ponašajo se s prvim eko-certifikatom v Avstriji, njihovi čaji pa žanjejo priznanja celo v deželi čajev, na Japonskem. Z leti se sortiman izdelkov širi, tako da v ponudbi najdemo tudi eterična olja, kakav, kavo iz pravične trgovine, sirupe, sadne namaze, sladke, pa tudi slane prigrizke.

Od vizije do mednarodno uspešnega podjetja, v katerem delajo srečni ljudje

Navdihujoča je zgodba ustanovitelja podjetja SONNENTOR Johannesa Gutmanna, ki je pri rosnih 23 začel tako rekoč iz nič, le zelo dobro je vedel, v kaj verjame in kaj hoče. Johannes je želel delati in živeti, kjer se je rodil, ne glede na to, da se je bilo v 80. letih prejšnjega stoletja običajno odseliti s podeželja in živeti v mestu. Nikakor ni želel postati del velikega brezosebnega stroja globalizacije, pa tudi preživljanje z delom na kmetiji mu je bilo premalo.

Ekološko že od samega začetka

Želel je ubrati nove poti, ki bodo koristile ne le njemu, ampak tudi regiji, predvsem pa kmetom, ki so se borili za gospodarski obstanek. Johannes je bil strasten zagovornik ekološkega že od nekdaj. Prepričan je bil, da je ekološko kmetovanje najboljša pot do zdravja, okolja in naše prihodnosti. Tako je nastala tudi navdihujoča ideja.

Ideja, ki ni bila sprejeta z odprtimi rokami ali navdušenjem: distribucija regionalnih ekoloških izdelkov pod tradicionalnim simbolom Waldviertel – sonce s 24 žarki. Njegovo idejo so posmehovali, a ga to ni odvrnilo. Johannes je potoval od tržnice do tržnice in prodajal svoja zelišča. Kmalu je postal znan, ne le zaradi svojih ekoloških izdelkov, ki so bili uspešni, temveč tudi zaradi tradicionalnih usnjenih hlač, ki jih je podedoval od družine, in okroglih rdečih očal. Johannes je verjel v moč sonca in skrite zaklade neokrnjene narave, pa v spretnost človeških rok, v svobodo in veselje pri delu. In verjel je v čaje in zelišča.

Malo podjetje je postalo poznano in vse bolj zanimivo tudi za druge. Počasi je za svoj posel z zelišči pridobil nekaj kmetov. Danes družini SONNENTOR pripada več kot 200 kmetov.             

Pomembni so ljudje

Johannes Gutmann je postal uspešen poslovnež, a se skoraj ni spremenil. Še vedno nosi okrogla rdeča očala, stare usnjene hlače in se drži svojih načel. Gutmann ni šef kot mnogi drugi, SONNENTOR pa ni podjetje, tako kot vsako drugo, ki se ukvarja z maksimiziranjem dobička, zaposleni pa so tam samo za opravljanje svojega dela.  Z ročnim obiranjem zelišč in začimb ter ročnim pakiranjem ohranjajo in povečujejo delovna mesta. V domači regiji zaposlujejo težje zaposljive in starejše.

S svojimi partnerji kmetovalci iz celega sveta imajo prijateljske odnose in ohranjajo dolgoročna partnerstva. Zato tudi lažje ohranjajo vrhunsko kvaliteto surovin.

Živi in pusti živeti, medsebojno spoštovanje in hvaležnost, plodno sodelovanje: to je njihova filozofija.

Pomembna je narava

Potrošniki cenijo ekološko zavezanost podjetja. Samo 100% ekološko je sprejemljivo  – vsi partnerji pridelujejo na ekološki način. V laboratoriju preverijo vsako sestavino na več kot 500 možnih onesnaževalcev (težke kovine, pesticidi).

Ideje, kot so biorazgradljiva embalaža, izdelki brez palmovega olja, CO2 nevtralno poslovanje, nakup 100 % zelene energije in neposredna trgovina z ekološkimi kmeti, delajo SONNENTOR vzor drugim podjetjem.

Sonnentor izdelki

Zmagovalna kombinacija

V treh desetletjih je SONNENTOR, ki vse od svojega začetka stavi na zmagovalno kombinacijo preproste človeške logike, ročnega dela in sožitja z naravo, zraslo v edinstveno socialno in trajnostno naravnano podjetje, v katerem delovnega ritma ne narekujejo stroji, bančni krediti in težnja po dobičku, pač pa ideja, da najboljše lahko ustvarijo srečni, s smiselnim poslanstvom povezani ljudje.

Uglašenost z naravo, lokalno skupnostjo in med sodelavci se okuša tudi v njihovih ekoloških izdelkih, ki z milino sonca, nežnih sapic in vanje vtkane ljubezni nahranijo tudi dušo.