Želel je ubrati nove poti, ki bodo koristile ne le njemu, ampak tudi regiji, predvsem pa kmetom, ki so se borili za gospodarski obstanek. Johannes je bil strasten zagovornik ekološkega že od nekdaj. Prepričan je bil, da je ekološko kmetovanje najboljša pot do zdravja, okolja in naše prihodnosti. Tako je nastala tudi navdihujoča ideja.
Ideja, ki ni bila sprejeta z odprtimi rokami ali navdušenjem: distribucija regionalnih ekoloških izdelkov pod tradicionalnim simbolom Waldviertel – sonce s 24 žarki. Njegovo idejo so posmehovali, a ga to ni odvrnilo. Johannes je potoval od tržnice do tržnice in prodajal svoja zelišča. Kmalu je postal znan, ne le zaradi svojih ekoloških izdelkov, ki so bili uspešni, temveč tudi zaradi tradicionalnih usnjenih hlač, ki jih je podedoval od družine, in okroglih rdečih očal. Johannes je verjel v moč sonca in skrite zaklade neokrnjene narave, pa v spretnost človeških rok, v svobodo in veselje pri delu. In verjel je v čaje in zelišča.
Malo podjetje je postalo poznano in vse bolj zanimivo tudi za druge. Počasi je za svoj posel z zelišči pridobil nekaj kmetov. Danes družini SONNENTOR pripada več kot 200 kmetov.