Kokosov sok je več kot le izdelek. Kokosov sok je koncept. Omogoča ustvarjanje številnih delovnih mest v revnejših delih sveta. Ideja uvoza kokosovega soka iz Šrilanke je ustvarila približno 8.000 novih delovnih mest. V časih, za katere je značilno veliko priseljevanje revščine, morajo podjetja ustvariti lokalne možnosti za zaposlitev. Od ustanovitve naprej so uspešno gradili dolga in trajnostna partnerstva ne samo v Šrilanki in na Filipinih, temveč tudi v Braziliji, kjer mladi kokosi za blagovno znamko Dr. Martins rastejo v ekološko certificiranih kokosovih nasadih.
Podjetje Green Coco Europe GmbH, katerega soustanovitelj je Dr. Antonio Martins, ne ustvarja delovnih mest le v „kokosovih državah“, ampak tudi v Evropi. Surovine prevažajo v Evropo, kjer organizirajo polnjenje izdelka. To omogoča izdelkom dr. Martins, zagotavljanje doslednega okusa, saj se okus kokosa razlikuje glede na padavine in druge vremenske razmere na lokalni ravni. Če je izdelek polnjen lokalno, tega jamstva za okus ni moč zagotoviti.