0 0
Moja košarica
Pozdravljeni na spletni trgovini Preme!
Za izboljšanje izkušnje vašega obiska se poslužujemo piškotkov. Z nadaljevanjem brskanja soglašate z njihovo uporabo. - Prikaži več - Skrij
 

Pogoji in navodila za nakup v spletni trgovini

    1. Splošni prodajni pogoji
    2. Postopek nakupa
    3. Načini plačila
    4. Način in stroški dostave
    5. Cene
    6. Informacije o izdelkih

  1. Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga
  2. Reklamacija
  3. Podatki o kupcu in varovanje osebnih podatkov
  4. Pritožbe in spori

Splošni prodajni pogoji 

Prosimo, da pred nakupom prek spletne strani www.prema.si preberete pogoje poslovanja.

Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ter na podlagi priporočil GZS in kodeksov za elektronsko poslovanje.

Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa prek spletne strani www.prema.si, ki jo upravlja podjetje Prema, d. o. o., ponudnik storitev elektronskega poslovanja, v nadaljevanju: 'ponudnik'. 

Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.

Kupec je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob oddaji naročila.

Fizična oseba je tisti uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za potrošnike, ki so po tem odstavku fizične osebe, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.

Potrošnik, ki opravi nakup, z nakupom potrjuje, da je seznanjen s pogoji nakupa in da se strinja z njimi ter s plačilom, s tem pa tudi privoli, da se za namen nakupa uporabijo njegovi osebni podatki.

Ponudnik Prema, d. o. o., se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: 

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številko registra in davčno številko),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (telefon, elektronski naslov),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in z garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • prodajne pogoje (o nakupu, dostavi, reklamaciji ...).

Varen in enostaven nakup 

Postopek nakupa

  1. Izbira izdelka: Na spletni strani www.prema.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ''Dodaj v košarico''. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Ko želite zaključiti nakup, se postavite na ikono nakupovalnega vozička (zgoraj desno) in odprla se vam bo možnost ''Zaključi nakup'' ali “Pokaži košarico”. Izberite želeno možnost. 
  2. Pregled in/ali sprememba količin izdelkov v nakupovalni košarici: Na spletni strani www.prema.si se postavite na ikono nakupovalnega vozička (zgoraj desno) in izberite možnost “Pokaži košarico”. Sistem vam odpre vašo nakupovalno košarico, iz katere lahko poljubno odstranite izdelke (klik na x) ali spremenite njihovo količino (klik na +ali -). 
  3. Zaključek naročila: Po pregledu in morebitnih popravkih vsebine košarice za dokončanje naročila izberite gumb “Zaključi nakup” (desno spodaj). V naslednjih dveh korakih izpolnite podatke za dostavo in izberite način plačila.
    • 1. korak - Vpis naslova za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), saj jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Če želite izdajo računa na podjetje, vnesite tudi ID za DDV ter naziv podjetja. Obrazec vam omogoča, da si z izbiro gesla ustvarite trajni uporabniški račun, ki vam omogoča pregled preteklih nakupov in pri nadaljnjih naročilih samodejno izpolnjevanje vaših kontaktnih podatkov (za dostavo). Če ste že registrirani uporabnik, se vam po vpisu e-naslova odpre možnost vpisa gesla in s tem izpis vaših podatkov za dostavo.  
    • 2. korak - Izbira načina plačila: Izberite plačilno metodo, ki vam najbolj ustreza. Vnesite potrebne podatke in zaključite s pritiskom na gumb “Zaključi naročilo”.

Opcija: KODA POPUSTA: Če imate veljavno kodo popusta, jo vpišite v ustrezno polje in kliknite gumb »Uporabi kodo«. 

Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše besedilo ''Vaše naročilo je bilo sprejeto. Številka vašega naročila je »xxx«. Na elektronski naslov vam bomo poslali potrditveno sporočilo z vsemi podrobnostmi nakupa. Zahvaljujemo se vam za nakup.''

Postopek obveščanja o nakupu

  • Po oddaji naročila kupec prejme na elektronski naslov potrditveno sporočilo o prejetem naročilu z vsemi podrobnostmi nakupa. Registriranim uporabnikom so na spletni strani www.prema.si vselej dostopni podatki o zgodovini nakupov, statusu in vsebini naročil. 
  • Prema, d. o. o., lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. 
  • Za kakršnakoli vprašanja o vašem naročilu nas lahko kontaktirate na elektronski naslov [email protected]

Načini plačila

Omogočamo vam 4 različne načine plačila: 

  • Plačilo po predračunu

Pri izbiri plačila po predračunu prejmete na svoj e-naslov, ki ste ga navedli ob registraciji, predračun, na katerem bodo vsi podatki, potrebni za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenca/sklic in namen plačila. Pri izbiri plačila po predračunu boste naročeno blago plačali s splošnim plačilnim nalogom UPN/SEPA. Pri plačilu obvezno navedite sklicno številko naročila. 

  • Plačilo z gotovino ob prevzemu (po povzetju)

Pri izbiri plačila z gotovino ob prevzemu prejmete na svoj e-naslov, ki ste ga navedli ob registraciji, povzetek naročila. Blago boste plačali ob prevzemu (z gotovino) dostavni službi. 

  • Plačilo z debetnimi in s kreditnimi karticami

Plačilo je možno z debetno kartico Maestro ter s kreditnimi karticami Visa, Mastercard, Diners, Discover, American Express, JCB in Union Pay. Plačilo vam omogočamo prek izjemno varnega in enostavnega plačilnega sistema Braintree v lasti podjetja PayPal. V procesu plačila vam ni potrebno zapuščati spletne trgovine. Varnost transakcije je maksimalna, saj se podatki o karticah ne beležijo na strežniku podjetja. Avtorizacije plačilnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. 

  • Plačilo prek sistema Pay pal

Za izvedbo plačila morate biti registrirani uporabnik sistema Pay Pal in imetnik ene izmed plačilnih kartic: Maestro, Visa, Visa Elektron, Mastercard ali American Express. Ob izbiri plačila prek sistema Pay Pal boste preusmerjeni na podokno v lasti Pay Pala. 


Način in stroški dostave 

Strošek dostave znaša 4,50 € ne glede na težo vašega naročila. Pri naročilih z vrednostjo nad 30 € je poštnina brezplačna. Dostava je možna samo v Sloveniji. Za dostavo blaga sodelujemo s podjetjem Pošta Slovenije, ki vam naročilo dostavi na navedeni naslov. Če v času dostave niste dosegljivi na navedenem naslovu, prejmete obvestilo o prejeti pošiljki, ki jo nato prevzamete na najbližji pošti. Pridržujemo si pravico do spremembe pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk. 

Naročeno blago odpremimo v 2–4 delovnih dneh po prejemu vašega naročila, če so izdelki pri nas na zalogi. Če naročenega blaga ni na zalogi, vam bomo to sporočili. 


Cene

Vse cene na spletni strani so končne cene in so v njih že zajeti vsi prispevki in davki. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. 

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu, kar pa ne velja za naročila, oddana po telefonu. V tem primeru ponudnik hrani podatke o naročniku samo v bazi podatkov o strankah podjetja v sklopu programa, ki ga podjetje uporablja za svoje računovodske potrebe. Pridržujemo si pravico do spremembe cene izdelkov brez predhodne najave.


Informacije o izdelkih

V spletni trgovini so navedene informacije o izdelkih in njihove fotografije. 

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne odražajo nujno in v celoti lastnosti izdelka, zato služijo zgolj kot informativni prikaz.


Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga

Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali ga v celoti preklicati, to lahko stori prek elektronske pošte na naslov [email protected].

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev skladno s 43. členom ZVPot. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

O nameravanem vračilu nas, prosimo, pisno obvestite na kontaktni e-naslov [email protected] . Potrošnik mora blago vrniti v 30 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 (štirinajstih) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa je to pravica potrošnika že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da ugotovi, da je bila njegova odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.

Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice do uporabe blaga.

Spletna trgovina si pridržuje pravico, da vračilo poškodovanega, uporabljenega ali izdelka, ki ob vračilu ne vsebuje vseh pripadajočih elementov (škatla, račun, originalno zapakiran, neuporabljen, itd.), zavrne na pošiljateljeve stroške. Zato Vas prosimo, da z izdelkom ravnate gospodarno in pazljivo, saj bomo le tako lahko izdelek nemoteno zamenjali ali Vam vrnili denar.

Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun, katerega številko priložite k izdelku in reklamacijskemu zapisniku, ki ga vračate, oziroma pošljite po e-naslovu na [email protected] .

Klikni na povezavo za prenos dokumenta (PDF): Elektronski obrazec za odstop/vračilo izdelka  


Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

Če kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, da v njem manjka vsebina ali da kaže znake odprtja, sproži postopek reklamacije pri dostavni službi.

V primeru reklamacije se paket dostavi na enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ga je kupec prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) oz. ga kupec ne sprejme in pri dostavljavcu izpolni reklamacijski zapisnik. Ponudnik bo skupaj z dostavno službo poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. V primeru reklamacije pri ponudniku kupec smiselno ravna skladno z določili teh splošnih pogojev o vračilu blaga.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno uporabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, s predstavitvijo izdelka ali z navedbami na samem izdelku.

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z njenim natančnim opisom in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.

Kupec, ki je ponudnika pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:

  • odpravo napake na izdelku ali
  • vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • vračilo plačanega zneska.

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.


Podatki o kupcu in varovanje osebnih podatkov

Za potrditev, zaključek in dostavo naročila potrebujemo vaše kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, naslov, kraj, poštno številko, elektronski naslov in telefonsko številko)

Od vas prejete podatke uporabljamo za potrebe vašega naročila. Vaše podatke posredujemo naprej na podjetja, odgovorna za dostavo pošiljke (ime, naslov, telefon za dogovarjanje o rokih dostave) in banki za potrebe plačila. Podatkov ne posredujemo nikomur drugemu.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Vaši osebni podatki bodo zakodirani in preneseni preko interneta. Naše spletne strani in drugi sistemi so zaščiteni s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju vaših podatkov s strani nepooblaščenih oseb. Kljub redni kontroli vaših podatkov ni mogoče popolnoma zaščititi.

Upravičeni ste do brezplačnih informacij o vaših podatkih in tudi, če je potrebno, do njihovega zaprtja in izbrisa. Če vas karkoli zanima o izbrisu, predelavi ali uporabi vaših podatkov, se obrnite na: [email protected] ali nam svoj zahtevek pošljite po pošti.

Obvestila: po prijavi na obvestila bosta vaše ime in elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljena v reklamne namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na obvestila se ob naročilu prijavite avtomatsko, lahko pa se kadarkoli odjavite na [email protected] .

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati nobenih osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok; izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljivi za otroke.

Odločitev, ali boste spletnim stranem dovolili uporabo piškotkov ali ne, je povsem vaša, pri tem pa velja opozoriti, da stran optimalno deluje le, če so piškotki v vašem brskalniku oz. na naših spletnih straneh omogočeni.


Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda prek elektronskega naslova ali pisno na naslov ponudnika. Pritožbo bomo obravnavali v roku 8 (osmih) dni od njenega prejema. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec/potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Ponudnik obiskovalce spletne strani ter potencialne in že obstoječe stranke, ki imajo status potrošnika v smislu prvega odstavka 4. člena ZIsRPS, v skladu s tretjim odstavkom 32. člena ZIsRPS obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko začne v skladu s tem zakonom, kar pomeni, da se morebitni spori v primeru, da jih stranki ne uspeta rešiti sporazumno, rešujejo pred pristojnim sodiščem.

V nadaljevanju ponudnik objavlja povezavo do platforme Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (kliknite na povezavo platforma SRPS). 


PREMA, d. o. o.
Ulica majorja Lavriča 12
1000 Ljubljana, Slovenija

E-POŠTNI NASLOV: [email protected]

URADNE URE: ponedeljek–petek od 9.00 do 15.00

Matična številka družbe: 5572436
Davčna številka: SI 87480034 
Podatki o vpisu v register: Okrožno sodišče v Ljubljani – sod. reg. št. SRG 1407/92
Osnovni kapital: 101.222,67 EUR

BANKA: SKB, d. d., LJUBLJANA
IBAN: SI56 0310 6100 0758 797 Swift-bic: SKBASI2X Koda: WEBI